Την ώρα που η παγκόσμα κοινή γνώμη παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα τις απεγνωσμένες προσπάθειες των Ιαπώνων να περιορίσουν την καταστροφή στους... "σακατεμένους" πυρηνικούς αντιδραστήρες του εργοστασίου στη Φουκουσίμα και η διεθνής κοινότητα επανεξετάζει τα στάνταρ ασφαλείας σχετικά με τη χρήση πυρηνικής ενέργειας, η είδηση με ελληνικό ενδιαφέρον που αποκαλύπτει σήμερα το Newsport.gr προκαλεί σοκ! Έλληνας μεγάλος εφοπλιστής έλαβε το οκ από το Νορβηγικό Νηογνώμονα (DET NORSKE VENITAS), έναν από τους σημαντικότερους διεθνώς, για τη ναυπήγηση δύο νέων δεξαμενοπλοίων χωρητιικότητας 160.000 tn το καθένα, που θα κινούνται με πυρηνική ενέργεια ! Δηλαδή στα ύφαλα τους θα διαθέτουν κινητήρες στα πρότυπα των πυρηνικών υποβρυχίων. Οι απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες αναφέρουν ό, τι η κατασκευή των δύο πυρηνοκίνητων τάνκερ θα πληρεί όλα τα στάνταρ ασφαλείας όπως αυτά ορίζονται από το Διεθνή Κώδικα Ασφαλείας για τη Ναυτιλία (ISPS CODE). Απομένουν δε μόνο οι τελικές υπογραφές για την έναρξη της ναυπήγησής τους, για την οποία ερίζουν οι κολοσσοί της ναυπήγησης στη Ν. Κορέα, η Hyundaι και η Samsung. Tο ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής. Λαμβάνοντας υπόψιν την πρόσφατη τραγωδία στην Φουκουσίμα, αλλά και τα αναρίθμητα ναυτικά ατυχήματα δεξαμενοπλοίων με τις τεράστιες περιβαλλοντικές συνέπειες, ποιος μπορεί να εξασφαλίσει το ενδεχόμενο αποφυγής μιας πυρηνικής τραγωδίας στην περίπτωση ενος ατυχήματος ή ναυαγίου ; Πόσο μάλλον από τη στιγμή που μιλάμε στην ουσία για μια "κινητή πυρηνική βόμβα" εκτεθειμένη στις απρόβλεπτες διαθέσεις της φύσης.
Πριν από 40 χρόνια περίπου έλληνας επιστήμονας παρουσίασε στην πλατεία Κοραή του Πειραιά το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσε σαν μορφή ενέργειας το νερό. Ο επιστήμονας αυτός εξαφανίστηκε μυστηριωδώς τις επόμενες μέρες. Πρόσφατα αμερικανός επιστήμονας παρουσίασε αντίστοιχο αυτοκίνητο (προφανώς πιο εξελιγμένο) που έκαιγε μεταξύ 1 και 4 γαλονιών ΝΕΡΟΥ ανά 100 χιλιόμετρα.Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που είχε τον εν λόγω κινητήρα καταστράφηκε μυστηριωδώς και ο επιστήμονας δεν ξαναείδε το φως του ήλιου. Επίσης,οι πατέντες για την διεύρυνση της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας είναι πραγματικά πάμπολλες,τεκμηριωμένες,ουσιαστικά έτοιμες και θα μπορούσαν αυτή τη στιγμή να είχαν λύσει το πρόβλημά μας.Πόσα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ξέρετε να κυκλοφορούν στον πλανήτη?Μάλλον ελάχιστα.Τα συμπεράσματα δικά σας
2 σχόλια:
ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ!
Την ώρα που η παγκόσμα κοινή γνώμη παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα τις απεγνωσμένες προσπάθειες των Ιαπώνων να περιορίσουν την καταστροφή στους...
"σακατεμένους" πυρηνικούς αντιδραστήρες του εργοστασίου στη Φουκουσίμα και η διεθνής κοινότητα επανεξετάζει τα στάνταρ ασφαλείας σχετικά με τη χρήση πυρηνικής ενέργειας, η είδηση με ελληνικό ενδιαφέρον που αποκαλύπτει σήμερα το Newsport.gr προκαλεί σοκ!
Έλληνας μεγάλος εφοπλιστής έλαβε το οκ από το Νορβηγικό Νηογνώμονα (DET NORSKE VENITAS), έναν από τους σημαντικότερους διεθνώς, για τη ναυπήγηση δύο νέων δεξαμενοπλοίων χωρητιικότητας 160.000 tn το καθένα, που θα κινούνται με πυρηνική ενέργεια !
Δηλαδή στα ύφαλα τους θα διαθέτουν κινητήρες στα πρότυπα των πυρηνικών υποβρυχίων. Οι απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες αναφέρουν ό, τι η κατασκευή των δύο πυρηνοκίνητων τάνκερ θα πληρεί όλα τα στάνταρ ασφαλείας όπως αυτά ορίζονται από το Διεθνή Κώδικα Ασφαλείας για τη Ναυτιλία (ISPS CODE). Απομένουν δε μόνο οι τελικές υπογραφές για την έναρξη της ναυπήγησής τους, για την οποία ερίζουν οι κολοσσοί της ναυπήγησης στη Ν. Κορέα, η Hyundaι και η Samsung.
Tο ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής. Λαμβάνοντας υπόψιν την πρόσφατη τραγωδία στην Φουκουσίμα, αλλά και τα αναρίθμητα ναυτικά ατυχήματα δεξαμενοπλοίων με τις τεράστιες περιβαλλοντικές συνέπειες, ποιος μπορεί να εξασφαλίσει το ενδεχόμενο αποφυγής μιας πυρηνικής τραγωδίας στην περίπτωση ενος ατυχήματος ή ναυαγίου ;
Πόσο μάλλον από τη στιγμή που μιλάμε στην ουσία για μια "κινητή πυρηνική βόμβα" εκτεθειμένη στις απρόβλεπτες διαθέσεις της φύσης.
http://newsport.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8118&catid=31&Itemid=35
Πριν από 40 χρόνια περίπου έλληνας επιστήμονας παρουσίασε στην πλατεία Κοραή του Πειραιά το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσε σαν μορφή ενέργειας το νερό.
Ο επιστήμονας αυτός εξαφανίστηκε μυστηριωδώς τις επόμενες μέρες.
Πρόσφατα αμερικανός επιστήμονας παρουσίασε αντίστοιχο αυτοκίνητο (προφανώς πιο εξελιγμένο) που έκαιγε μεταξύ 1 και 4 γαλονιών ΝΕΡΟΥ ανά 100 χιλιόμετρα.Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που είχε τον εν λόγω κινητήρα καταστράφηκε μυστηριωδώς και ο επιστήμονας δεν ξαναείδε το φως του ήλιου.
Επίσης,οι πατέντες για την διεύρυνση της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας είναι πραγματικά πάμπολλες,τεκμηριωμένες,ουσιαστικά έτοιμες και θα μπορούσαν αυτή τη στιγμή να είχαν λύσει το πρόβλημά μας.Πόσα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ξέρετε να κυκλοφορούν στον πλανήτη?Μάλλον ελάχιστα.Τα συμπεράσματα δικά σας
Δημοσίευση σχολίου